STOPPA INTE KÖTBULLAR I NÄSAN JP

Idag vaknade jag och var så utomordentligt trött att jag inte kunde somna om. Tror en förkyldning är på ingång eftersom hela min familj har vart sjuka på lovet, utom jag! Hade ju helst viljat slippa. Jag ska ju faktiskt försöka få ihop ett riktigt oemotståndligt CV så dem inte kan tacka nej. Blir nog till att skicka till många olika jobb i Falkenberg så jag kan bo där hela sommaren. Det skulle vara fantastiskt. Det är nog dit jag kommer flytta om något år, förhoppningsvis. Jag älskar Falkenberg, det är så mysigt. Nej, nu ska jag sluta drömma. Ska kolla om vi har potatis, då ska jag för första gången försöka få ihop potatis, köttbullar och sås. Jag borde ju kunna tycker jag, har vart tillsammans med en underbart duktig kock i tio månader på torsdag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0