SJUK


Ingen skola för mig idag, vaknade inatt av att jag hade så ont i halsen och imorses var det då inte så mycket bättre. Första gången på riktigt, riktigt länge vart jag hemma från skolan. Det sista i nian var jag väl bort endel, men det var ju bara p.g.a att jag inte sov något. Så då fick de sista lektionerna av dagarna gå till spillo.

    Förtillfället trivs jag som bäst på john bauer på måndagar och tisdagar, för just nu September ut ska jag och den andra lärlingen Johanna vara med våra klasskamrater på frisörteknik dem dagarna. För sen i Oktober ska vi ut i en salong tillsammans och det ska bli riktigt kul, ett + i kanten att vi fick välja om vi fick själva om vi skulle komma till samma salong eller enskilda och det blev samma, Johanna som är så söt! :) Hört lite smått och gott från vår mentor att det förmodligen blir på Helen's beauty center, fan vad gött!

    Vill också tillägga i detta inlägg att jag har världens bästa person som bor två hus ifrån mig. Hon ringde mig i lördag morses vid 4 och berättade massa fina saker, och det är så fruktansvärt skönt att höra från en person som betyder världen för en. Tack för allt Felicia, jag älskar dig!



Kommentarer
Postat av: felle

jag älskar dig! vartenda ord var sant!

2009-09-08 @ 20:05:34
URL: http://feliciajuliana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0