I PROBABLY WOULDN'T IF I COULD

Denna dag, denna out fucking -standing dag!

Som en stor överdos av överskattade förkortningar som RLONF - Roll loughing on the floor.. eller något liknande. Med en massa predikande tvreklamer och godissug, sitter jag nu här i min väldigt stor och översköna soffa med min laptop vi fått utav John Bauer. Just för tillfället letar jag efter en kanske så kallad tröja eller klänning i oversize.  


Fan man ser ju inte skillnad på dem, men i en ung. sån klänning som blondinen.. utan leggins och ett högklackat till det. Så fruktansvärt snyggt! Så om ni vill hjälpa en desperat 16-åring så varsågod droppa in kommentarer!

Vill söka jobb också, men jag hade helst velat jobba som bartender men jag antar att jag får vänta i två år. Tyvärr! Ska sova igenom 2010 och när det sen blivit 2011 så blir jag myndig.. TADA!


Kommentarer
Postat av: felicia fagerman

jag vet en kopia. Glitzy.se. :)

2009-09-13 @ 09:34:47
Postat av: J E N N I F E R

Sv: Tack så hemskt mycket, Jennifer :)

2009-09-13 @ 11:18:21
URL: http://jenniferkivinen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0