AUTOMATISK SENTIMENTAL AV SJUKAN

Idag har jag verkligen gjort allt för att undvika att göra skolarbete.
Blir irriterad på mig själv när jag inte hanterar skolan på rätt sätt och bara skjuter upp allt hela tiden. 
Det är ju inte det att jag inte klarar av skolan för det går skit bra när jag koncentrerar mig men orken, motivationen är = noll. 

Jag mår så jävla bra förtillfället bortsett från att jag är sjuk. En liten anledning till lyckan är kanske för att jag och Felicia blev kontaktade idag förfrågning på en sak nästa Lördag, men det kan jag inte berätta ännu. Ska bli riktigt jävla kul!  

Ska in till Borås imorgon när Felicia slutat skolan och ta en fika, vet redan nu att jag kommer ta en räksallad och folket som läser detta kan väl tipsa på ett mysigt café med goda sallader.

Nej nu ska jag snyta mig i min pappas fejja för han orsakat min tillfälliga tinitus med hjälp av skrik, glåpord och klappningar, ingen som har missat Sveriga - Malta idag antar jag. Själv så tog man en promenad med hunden istället enda utvägen till ännu mer bråk som redan orsakats...

Hojhoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0