TATOOOOOO

Jag och min fader snackade igårkväll och kom fram till att jag ska få göra min efterlängtade tatuering!!! :D
Vi kom fram till att jag ska vänta någon månad och verkligen tänka efter vad jag vill ha och inte,
Jag vill ju helst skriva en betydelsefull text på revbenen, men det ville inte min fader eftersom det var så stort så det får jag väl göra när jag är myndig.
Så igår satt jag uppe och hittade en så fruktansvärt fin tatuering, att jag inte tvekar en sekund att göra den.


Kolla den är ju perfekt!!!! det står hennes bästa kompis personnr. Men jag ska ju göra mitt eget tror jag. Eller komma på  något annat som jag ska ha där!
ÅÅÅH JAG ÄR SÅ GLAD :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0