OH DEAR GOD, TAKE AWAY THE UNBELIVBLE PAIN

Jag går ju runt med två ihop tejpade fingrar, min stackars kota gick ur led och fick en spricka i fingret.
Det hände i torsdags, vad!? det får ni inte veta..

Men fredags åkte jag och min mamma till läkarstationen för att kolla hur det gått, och det kom en dansk jätte trevlig sjuksköterska för att kolla på det, och hon klämde lite här och var och sen skulle hon sätta kotan tillrätta.
Och mother sweet gaylord vad ont det gjorde, ville bara skirka rätt ut och dunka huvudet i väggen.
Hon tyckte vi skulle till akuten i borås för att kolla om det var brutet så då åkte jag och min pappa in och fick gå till röntgen på dirren som visade en spricka..
Sen väntade vi i två timmar på en doktor som skulle berätta då hur det gått osv. och han sa att sprickan lett till en ledbands skada. Sen efteråt kommer, IDIOTEN med en jävla NÅL och började sticka in den i fingret. ännu en gång, mother sweet gaylord vad ont det gjorde!

Och eftersom dem inte kan gipsa fingrar får jag gå runt med två ihoptejpade istället.

Tidigt idag tog jag av tejpen för att kunna klippa, och det första som händer känner jag bara hur det knäcker till och blir nästintill livrädd så tar tag i fingret och vikar till det så klick, gick all smärta över. Hände samma sak när jag skulle byta tejp, oh lord vad jag lever i smärta just nu. Har haft så sjukt ont i fingret sen i lördags eftersom jag vurpa och landade på det..



PUSS PÅ DIG MITT ÄLSKADE ANVÄNDBARA FUCK YOU FINGER, HOPPAS DU BLIR SOM VANLIGT IGEN.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0