VEM HAR SAGT ATT DET SOM INTE ÄR RÄTT ÄR FEL?

Jag hängde med till Falkenberg, och det innebär en massor av chips, godis och dricka, min passion.
Min lilla Hampus blev så glad när han fick reda på att jag skulle med, och det glädje mig.
Så här sitter vi bakom pappas bärbara data och skriver lite, är jätte trötta och svettiga efter att blivit jagade av deras lilla hundvalp Dixxie, en riktigt söt Dixxie också.

Haha!! skickade nyss ett mms till Felle där jag lyfter upp Hampus i kalsongerna i ena handen, jag vet tamej fan hur man ska roa sig!

.........Nu kom lilla Tessi och sitter här med oss också, :)

Nepp nu ska jag lägga mig och fantisera om min dröm prins, sen blir det tacos.


Kommentarer
Postat av: Linda

stackars hampus, han vet vem han ska skylla på om han inte kan få barn senare iallafall :P

2009-08-13 @ 15:52:48
URL: http://lindaadolfsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0