SJUK

Okej andas.........in.............ut.
Ska försöka få ihop ett skapligt inlägg, jag har en sån sjuk ångest.
Vaknade åtta idag, och snoozade några gånger tills klockan blev tjugo i nio. Fick jävla bråttom eftersom första lektonen började nio. Kommer dit, INSTÄLLD kemi. Yippie kunde haft sovmorgon till halv elva..
I alla fall, idrott sen.........
Sen ska ni få läsa det här, jo ni förstår jag fick ÅTTIO minuter på mig att träna på till ett omprov och vad jag skrev!
8 a4 sidor och det är ta mig fan unikt, provet gick susen.
Gick lite tidigare kände att det blev för jobbigt.
La mig framför tvn och försökte sluta tänka, sen vid halv fem gick jag ner till cafet och möte felle. Blev så jävla glad och vi satt och pratade. Gcik hem till henne och klockan blev nio på så fort tid.
Sprang hem och kollade på grey's.
Och nu här, stirrande.
Somnade vid fyra idag.
Kan inte mer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0