MATCH

Fy fan vilken natt! Min storebror hade folk här och vad dem väsnades eller, och jag som skulle upp klockan nio idag.
I alla fall så spenderades min kväll med Felicia och Belinda, kollade på film och hade det mysigt.
Dem gick hem vid två och jag gick och la mig och blev väckt 1526489425634638729564 gånger.
Först min bror och Ketty, trevligt snack!
Sen kom en kompis till min bror in och berättade hur mycket han beundrade min och Felicias vänskap, att vi har hållt ihop i sexton år och under hela tiden haft varandra. Det var riktigt att höra det för vi har ju en ganska så jävla bra kontakt, och håller ihop bland allt jävla skitsnack här i Svenljunga.
Ja som sagt, spelade match vid elva idag och det gick icke bra. Vi förlorade med några mål, tappade räkningen efter 3-0 men det blev 4 eller 5-0 antar jag.
Jag fick något anfall så jag inte fick någon luft och nästan svimmade, kändes ju lite halvdumt att ramla ihop under matchen och blir bärd in. Men så går det när man glömmer äta både frukost och kvällsmat dagen innan.

IIIIIIHH Felly kom nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0