JAG VAR UTELÅST MED BELINDA I ÖVER EN HALVTIMME

Ja ni läste rätt, vi satt ute i en halvtimme. Under det hann jag vara uppe på taket, försöka slingra in handen, fastna i kattluckan. Jag var så obeskrivligt sugen på godiset vi köpte i Borås så tårarna nästan kom. Tillslut tändes lampan och jag kom på att min pappas vita bil är öppen, Belinda hängde på satte på säkerhetsbältet och jag började leta efter bilnycklar och jag hitta dem (:D), och startade detta vidur. Jag vet inte, men jag tror att jag hade i tankarna att åka till mormor, där jag hade mina nycklar. Tur är bara ordet så ser jag min mor komma hem precis när jag startat den. Jag som aldrig har tur, och jag som såg fram emot denna bilresa. Om jag nu vetat vart kopplingen satt...




Finner inga ord, dessa två lurvdjuren Bob och Ed gjorde min dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0