ANTI SMS &MSN

Jag hatar inget mer än att få sms eller om någon skriver på msn där det står t.ex. att personen frågar varför jag sagt så eller gjort så eller vad i helvete det nu är. Varför ringer folk inte istället eller varför frågar ni inte personer i verkligeheten om ni nu vill få reda på sanningen. Ja det finns nog inget jag ogillar mer just nu.
     Jaja, skola idag försov mig så blev ingen idrott för mig, en sur Lotta blev inte så glad. Men jag har kanske fem procent frånvaro av hela högstadiet, och jag antar att jag är en av dem nier som vart borta från skolan minst. Så det är väl isåfall det enda jag gjort rätt. 
     Tillbaka till ämnet -min dag, köre igång med språk och där var det slappt. Vi gjorde scharader och enligt min lärare fick jag den perfekt uppgiften -att gå som en kissenödig manekäng. Jag bjöd i alla fall andra på ett gott skratt, kan tänka mig hur idiotisk jag såg ut, haha. 
      Elevens ansvarstid efter det och jag med en väldigt söt klasskompis vid namn Amanda gick till Kent och fick hjälp med matten, eftersom vi har nationella imorgon........(ingen kommentar om den saken, suck)
     Kom i alla fall därifrån snäppet smartare och Bb bjöd hem mig på mat, eftersom vi har tjaffsat det senaste så ville jag väldigt gärna hänga med. Vi åt och sen la vi oss i hennes säng, bäddade ner oss och pratade om problem etc.
     Jag är fortfarande lika trött på dagarna och jag vet inte varför, kanske sömnbrist men jag har alltid vart den som lägger sig sist så det är inget nytt, kanske bara blivit värre.
     Funderar att lägga mig i min sköna säng nu, gnaga på mitt äpple och somna till tvn.
Försöker och gör mitt bästa av att hålla mig ifrån att tänka nu det senaste, det börjar bli bättre men jag hamnar då &då på ruta ett, så svårt att klara av det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0