NATHALIE, THIS IS MY PAYBACK

Först vill jag råda er att gå in på Nathalies blogg, för att läsa om det fina inlägget om mig, blev rörd! Framför allt när hon pratade om mitt snor som juste nu rinner utav bara helvete.

Nathlie är en snygg mother fucker som bor vartannat i svenljunga och borås
hennes älsklingsfärg är turkos
hennes älskade bor i alingsås
hennes kläder kommer från gekås
hon dricker sin brämhultsjuice ur kopp
gillar killar med snopp
vill du ta ett dopp?
hon är tatuerad som få
med bara en tå
robbie är hennes kk
hon är medlem i kux klux klan
hon är kär i Dan
hennes vän jennifer är ett flan
hon kan vicka på höften
hennes granne heter torsten
hon har ätit katt på burk
hon har pussat en turk
hon är klen och tam
hon är jävligt lam


Kommentarer
Postat av: nattiiiizZzzZ

ååååååh, så vååååckert.

jag tror jag gillar dig....

2010-01-08 @ 16:45:54
URL: http://nathalieroncevic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0