VÄNTAN PÅ ATT 2½ MEN


Jag lyssnar på: Rihanna - russian roulette
Jag pratar: väldigt mycker
Jag tycker om: grey's anatomy
Jag avskyr när folk: ljuger
Min största önska är: om rihanna kommer till sverige så ska jag dit
Kärlek är: något överskattat

När jag borstar tänderna: har jag tråkigt
När jag lagar mat: så blir det oftast gott
Jag tänder på: killar som smaskar (?)
Det sexigaste yrket är: naken kock
Jag är rädd för: ormar
Den värsta känslan är: att vakna upp och tro att man har en plastpåse runt huvudet
Den bästa känslan är: när man skrattar tills man gråter
Jag är bäst på: hjälpa andra
Jag är sämst på: matte och att städa
Jag kommer alltid att vara: mig själv
I sommar: kommer de bli bra
Sist jag grät var: ingen aning
Jag kan inte: sluta störa mig på folk som smaskar eller snackar skit

När jag vill tänker: blir jag tystNär jag bakar så bakar jag: något jag kan
Min mobiltelefon är: svart
När jag vaknar på morgonen: är jag sjukt rastlös
Innan jag går och lägger mig: sätter jag alllltid på något avsnitt från Vänner
Just nu tänker jag på: att jag vill kolla på en bra film
Bebisar är: ganska jobbiga
Idag har jag: städat och lyssnat en masssssa russian roulette
I kväll ska jag: kolla på film och kanske sola
I morgon kommer jag: att hitta på något

Jag vill verkligen: att 2010 ska vara bättre än 2009


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0