PAYBACK IS A BICTH

Heeeeeeeeeeeeej säger jag då!
Måste bara skriva av mig lite, har en sån överenergi.
I fredags var jag, Felicia, Evelina och Zara på fest i Borås. Och jag har nu vart bakis i 2 dagar, igår lördag trodde jag verkligen att jag skulle avdunsta fy! och idag när jag ställt mig upp har det var nära att jag svimmat. Grovt! låg i min säng helt livlös till klockan 2 igår på natten då jag åkte till Fbg, fråga mig inte varför..
Idag vaknade jag halv tre och kl 4 fräschade jag till mig sen stack vi till mormor där resten av släkten var och åt gröt + köttbulle macka, dem är inte att leka med. mmmmmmmmmmmmmmmm!

Jag är total kär i Rihanna och Robbie Williams är säxy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0