2009

ÅRET.
Hur har året nollnio varit för dig? - det hade kunnat blivit bättre!
Bättre än förra året? - tror inte det faktiskt

Någonting du aldrig kommer glömma nollnio? - absolut
Har du flyttat under år nollnio? - nej
Har du hittat en ny låt som du älskar? - ja

vilken? - she's my marilyn monroe dunkar jag jämt samt russain roulette
Har du kysst en främling? nej

KÄRLEK.
Hur har din kärlek varit nollnio? - nja beror på, bara tråkiga killar  
Har du varit kär? - jag vet inte nu på efterhand, känns inte så

Har du sagt jag älskar dig till någon? - ja
Har någon sagt jag älskar dig till dig? - jaa
Har du haft ett hemligt förhållande? - nej


SORG&HÄMND.
Har någon av dina vänner försökt/tagit självmord? - inte vad jag vet
Har någon i din släkt avlidit? - nej men förra året..
Har du slagit någon med knytnäven? - på skoj
Varit i slagsmål? - jag? slagsmål, pff. absolut inte

PERSONLIGT.
Har du gjort någonting du ångrar? - ångrar ingenting
Isåfall vad? -
Har du skämt ut dig? - jag tycker inte det, man ska vara sig själv


SKOLAN&FRITIDEN.
har någon varit elak mot dig i skolan? - nej
Hatar du ngn på din skola? - nej
Har du gjort ngt framsteg? - gör det daligen
Haft alla rätt på ett prov? - nej


VÄNSKAP.
Har du träffat nya vänner? - jao
Har du förlorat en vän? - japp :p

Har du haft en relation med en vän? - nej



ALKOHOL.

druckit sprit?- jao

gjort bort dig när du har varit onykter?- nej

varit full?- ja

däckat?- ja

spytt?- ja


Kommentarer
Postat av: felle

snooooren :)

2009-12-26 @ 21:04:31
URL: http://feliciajuliana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0