BEROENDE

Jag tror mitt godisberoende överskridit gränsen tillräckligt. Jag har inte ätit godis eller chips sen i lördags så både inatt och förrgår natt har jag vaknat upp mitt i natten och vart oerhört sugen på godis eller chips. Och jag har vaknat upp i panik både morgorna i panik för jag inte ätit det.

Så nu är det nog dags att börja trampa ner på det, innan det går  verkligen överstyr.

Så nu lovar jag mig själv att jag inte ska äta godis, chips eller dricka läsk (förrutom coca cola light) på en månad. Det svåra blir väl att komma ihåg det.


Lifes good :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: Betalning sker till mitt bankkonto i Nordea och när pengarna kommit in skickar jag kjolen. Det är bara att du hör av dig via min mail om du är intresserad av att göra en beställning! =)

2009-08-29 @ 13:13:50
URL: http://sannakumlins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0