YOU SHOULD HAVE CALLED

Allting sket sig, vaknade med en klump i magen och försov mej.
Första skoldagen efter lovet började med idrott och även jag och Bb fick en onödig jävla utskällning och det slutade med att det var vår lärare som bad mej om ursäkt sen ändå.
Sen så flöt det på, skönt att komma tillbaka ändå och ha folk omkring sej som får en att skratta istället för att bara sitta hemma. Elevens ansvarstid dem sista lektionerna och det blev mest bara prat igenom dem. 
Ingenting förändrades idag, och det är riktigt riktigt synd! Men det blir vad man gör det till hoppas jag.


Förresten så är jag en trogen Grey anatomy tittare och jag älskar serien och igår fick jag reda på att den mörka killen som var Yang's, eller SKULLE bli Yang's make fick sparken från serien p.g.a att han var otrevlig mot en homosexuell motspelare. Fan vad pinsamt att bli sparkad från en serie för att man är otrevlig! All respekt för homosexulla.

Kommentarer
Postat av: Linda

George är gay i verkligheten, kanske var mot honom då. stackarn.

2009-04-15 @ 09:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0