SJUKIS

Vilken fruktansvärd träningsvärk jag har sen matchen, går ju som något valrossen sketit ut.
Min söta farmor ringde mig senare på lördagen och grattade mig för hon hade hört av åksådare att jag hade spelat riktigt bra, och sånt blir man ju super glad utav, lite generad också iih.
Jag var bara med på en lektion idag, kände på mig att mina bröder smittat mig med förkylning och med det fick jag feber. Så nu sitter jag här hemma och pluggar till ett so prov på hela världen, och jag är ju ingen hejjare på att plugga precis så det blir lite svårt att ha motivationen till det. Tog en pause för att städa på rummet och snart får jag väl antagligen laga mat till mina bröder, får väl bli hamburgare eller något annat gottit.

Ex animo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0