JAG HATAR PÅSKKÄRRINGAR!

Ja där har ni det, inatt kom jag hem vid fyra och somnade som en stock.
Klockan halv elva ringer det på dörren så trippar jag ner för att öppna, så står det fyra påskkärringar där! Jag sket i dem, orkade inte öppna och kollade på min stoooora godisskål och smålog, tanken att godiset bara är mitt var så tårögt fantastiskt att jag hade en sån skadeglädje. Jag gick och la mig igen och skulle precis somna om när dem ringer på dörrklockan igen.......igen..........igen......igen........igen........igen..........och igen! Ilskan riktigt kokade och jag fick gåshud så irriterad var jag, så jag tryckte ner huvudet i kudden och tyckte synd om mej själv.
Och jag somnade INTE om, mobilen ringde, fötterna värkte och huvudet dunkade.
Jag har ingen aning om det var nu jesus återuppstog, eller om de var nu han föddes eller vad fan det nu är men jag hyllar honom inte! Jag uppskattar inte påsken längre.

Min kväll igår blev inte så lyckad, vi var några hos Andreas och hade det jätte roligt. Men när vi skulle gå från honom och gå ut så bröt det ihop. Jag hjälpte en stackars gubbe som blivit slagen och blödde från huvudet och näsan, han kunde knappt stå. Som tack fick jag nästan stryk av hans kompis, uppskattat men jag förstår han.

Slutade med att jag åkte hem ensam, men all min tacksamhet till Andreas som ställde upp och hjälpte mej!

Hoppas på en bra kväll. PUSSSSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0