I VÄNTAN PÅ HOPPET, ATT IMORGON FÖRÄNDRAS MITT LIV

Sitter i en obekväm röd fotölj och gjort det de senaste timmarna, glott på skicka vidare en väldigt bra och sorlig film. Kom några tårar för pojken som avled. Och nu den senaste timmen har jag suttit och bara stirrat in i väggen och tänkt.
Idag vaknade jag med panik, fick massa tankar om skolan och allt som ingår i livet. Och det hade jag gärna velat ha sluppit för min dag blev ganska så sorgsen. Låg kvar i sängen några timmar, stirrade i taket och tankarna sprang runt hej vilt i huvudet på mig. Sen så gjorde jag lite nytta och var ute och gick i min ensamhet, och det var så uppskattat!
Till helgen drar jag nog till stugan, tänka och andas ska bli så skönt.
Och imorgon kommer mitt hjärta hem från London, och herre min skapare vad jag saknar henne!


Och jag känner mig så trygg hos dig
Jag känner att du tycker om mig
För när du säger det så tror jag dig
Jag känner mig så trygg hos dig
.- Melissa Horn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0