GAVIN GAVIN GAVIN

Fy fan vad dåligt jag har sov inatt, ringde belinda vid ett och snackade. Tack!
Ja inget blev som ''planerat'' igår och jag var bara hemma och hängde läpp över att vi inte hade något godis överhuvudtaget, bara påskgodiset men jag har redan ätit upp det godaste utav det.
Mina tre börder och pappa åkte till karlskoga igår på något roadracing läger, får ju hoppas att det går bra för dem.

Nej nu ska jag ut med lilla vovvi Leia och sen ska jag och min mamma in till Boröööös, hoppas på att hitta något nödvändigt, jag har konsten att köpa bara massa festkläder och har knappt några vardags kläder alls.
Ha're najs!

Non mihi, non tibi, sed nobis. - inte för dig, inte för mig, men för oss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0