4 SNABBA

Tre snabba bilder och ett youtube klipp nu innan jag tar på mig mina sköna skor och går ut i detta fashionabla väder med min älskling Leia!
Jag har alltså gått och blivit ännu korthårigare och till en början trivdes jag inte alls, men nu efter många fina komplimanger trivs jag mer och mer. Klippte av ung. 1 dm av håret, behövligt! Vem vet, kanske ryker mer av håret?
Kanske ska tillägga att mitt skoberoende inte har förändrats ett skit, och just nu älskar jag verkligen mina som jag fick utav min snygging i födelsedags present.. också att jag har blivit ett riktigt jävla shottahejsan fan av twilight filmerna och kollar på både twilight och new moon väldigt ofta.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0