26 DAGAR KVAR.

Somnade vid tre idag, anser inte att jag har problem. Men kan verkligen inte sova, ska kolla om jag kan prata med doktor och få ut sömntabletter. Skulle vara så skönt att få somna tidigt på vardagar och kunna koncentrera sig i skolan det sista.
Idag var det första gången denna terminen som jag lämnade in ett färdigt arbete i tid, och det var så skönt att få svenska inlämningen klar.
So omprov, kemi, matte, engelska love project, svenska kärlekshandboken, idrottslektion, hemkunskapsprov och massa små grejer. Jag måste ligga i nu, inte för mycket inte för lite, då ger jag upp.

Ljug för mig älskling, du vita lögnare, ljug som om allt var en lek


Kommentarer
Postat av: Linda

kämpa på! det kommer att gå superbra!

2009-05-05 @ 16:57:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0